Fără Supărare

Dacă te simţi lezat, nu te supăra pe mine

Opel vs Volkswagen

Cei de la Opel și-au făcut reclamă într-un mod cu adevărat original:

La adunarea anuală a fanilor Volkswagen au împărțit gratuit câteva mii de ochelari 3D fără a spune nimănui despre ce e vorba (și evident, fără a se știe că sunt de la Opel)
Mai pe seară a fost un foc de artificii, iar dacă purtai ochelarii primiți se observa că artificiile formează logo-ul de la Opel în 3D

Filmulețul este următorul (e în germană, dar se înțelege esențialul fără să știi limba):

, ,

3 Responses to “Opel vs Volkswagen”

  • nicula vasilica says:

    Super filmuletul , super ochelarii,faina reclama, nu stiu citi cumparatori au atras dar ideea e atractiva,se probeaza zicala”reclama e mama comertului”.

  • Ioana KK says:

    E chiar foarte tare reclama, pacat ca nu sa facut acolo unde trebuie. Cum ar fi, sa merg eu cu Dacia la un eveniment BMW, si sa fac reclama intr-un astfel de mod… ciudat rau.

  • Stefan.H says:

    S-a facut unde trebuie reclama. VW si Opel au target market similar pe cand exemplul tau cu Dacia si BMW este complet diferit. Dacia este un budget-brand ce are ca USP faptul ca este ieftin pe cand BMW este un brand aspirational, de lux si cu renume mondial.

    Scopul a ceea ce a facut Opel a fost dublu. Pe de-o parte se urmarea sa fie foarte impresionati cei de la fata locului ca, pe de alta parte, chestii ca Word of Mouth, filmulete facute de participanti & viral activity sa prinda aripi. Rezultat? Oameni din target market-ul Opel din toata lumea percep Opel ca fiind un brand creativ si cool desi, probabil, inainte de filmulet fie nu credeau nimic, fie ar fi considerat Opel ca fiind un brand plictisitor. Foarte buna ideea si binisor executata. Luand in considerare ca are numai 180k views se putea executa/promova mai bine insa poate sunt si alte copii ale filmuletului plimbandu-se pe net.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>