Fără Supărare

Dacă te simţi lezat, nu te supăra pe mine

Companii (ne)serioase – Cel.ro

Alaltăieri nu am prins, dar am văzut pe Facebook la un prieten că cei de la Cel.ro au mai făcut o gafă, punând pe site din greșeală niște televizoare Toshiba la 49 de lei.
Evident a fost ceva lume care a speculat momentul și a făcut ceva comenzi luând în considerare faptul că prețul real era de peste 2000 de lei.

Este a doua greșeală de genul acesta pe care o fac după ce în 2010 au avut niște notebook-uri la 6 lei (sursa). Atunci s-au făcut că plouă și nu au onorat comenzile.
Nu știu de ce, dar intuiția mea spune că la fel vor face și acum.

E probabil greu de înțeles că în momentul în care faci o greșeală trebuie să îți asumi și răspunderea pentru ea.
Dar măcar așa observi care sunt companiile serioase care își respectă clienții și admit o pierdere în momentul în care fac o greșeală.

Uitați aici un exemplu extrem prin compania Razer din State:

A few days ago, a coupon code that provided a discount of 90% off Razer products at our UK Razerzone store went viral and thousands of orders were placed in the space of a couple of hours. This coupon code was NOT authorized nor approved by Razer and was generated by a third party to test our shopping cart (and left in our system unknown to us till now). When we discovered this, we had to shut down our site for a bit until we figured out what was going on.

While we have the option of cancelling the orders legally, we’ve always had a customer comes first policy at Razer and in respect of this incident, we have decided to honor the orders that were placed using the unauthorized code by Razer fans buying single products for their own use. Unfortunately, as the products are being sold well below their cost, it will likely cost us an insane amount of losses to make good on the orders which will really really hurt us as we’re still a small company (sursa)

Deci cei de la Razer au vândut din cauza unui redistribuitor o tonă de produse cu 90% discount. Pe deasupra nici măcar nu a fost vina lor pe de-a întregul.
Și chiar și așa au onorat comenzile pentru a pune clientul înainte de toate.

Au pierdut într-adevăr destui bani, dar au reușit și să își creeze o imagine foarte bună.

Să așteptăm totuși să vedem ce vor face cei de la Cel. Că în ultimul timp au tot avut parte de reclamă negativă. Le-ar cam prinde bine și una pozitivă!

, , ,

2 Responses to “Companii (ne)serioase – Cel.ro”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>